Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

The syndicate face rebranding pentru unilever

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O data cu relansarea si revigorarea brandului Unilever Food Solutions in Romania, s-a lansat si campania Inspira un aer original, semnata de agentia the Syndicate.

The Syndicate a inteles nevoia de repozitionare si de raportare a UFS la necesitatile si asteptarile clientilor lor, reusind in acelasi timp sa sublinieze importanta produselor si serviciilor companiei in bucatariile din toata tara. Mai mult decat atat, maniera in care agentia transmite acest mesaj este una inspirata din personalitatile patronilor de restaurante si bucatarilor din Romania, fapt care se traduce printr-o comunicare prietenoasa, energica, atent directionata declara Valentin Vernea, Head of Trade Marketing la the Sydicate.

Campania Inspira un aer original a avut ca punct de pornire un sondaj in urma caruia s-au ales cel mai des intalnite preparate culinare in meniurile din restaurantele romanesti, a precizat Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader la Unilever Food Solutions. Acestea si-au gasit locul in brosura Unilever Food Solutions ce va ajunge la mii de locatii la nivel national, pentru a fi preluate de patronii si bucatarii care vor sa isi improspateze meniurile, cu un minimum de efort, timp si bani.

Din punct de vedere strategic, agentia the Syndicate a ales o abordare aparte in ceea ce priveste impulsionarea vanzarilor produselor UFS, implicand bucatarii la un nivel personal. Astfel, acestia isi vor etala talentul gastronomic, postand pe site-ul campaniei www.inspiratiezidezi.ro o reteta originala proprie, preparata cu cel putin un produs marca UFS. Reteta castigatoare isi va trimite autorul la un inedit workshop culinar in capitala Irlandei, Dublin.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...