Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tomahawk, de la Angst, nu e nici rachetă balistică, nici topor!

Autor: Meat MIlkvineri, 1 noiembrie, 2013

Standul de la Indagra al companiei Angst a fost încă din prima zi vizitat de numeroși parteneri de afaceri care urmăresc dezvoltarea relațiilor comerciale. Despre noutățile prezentate ne-a informat domnul Mihai Boțan, director de export, acela care, în primul rând, a evidențiat dezvoltarea activității pe zona HoReCa, activitate care în momentul de față înseamnă 15 % din operațiuni, procent atins grație noii linii de producție ready meal.

angst2În prezent, pe acest segment, Angst colaborează cu toate hotelurile și restaurantele mari din București, dar și de pe Valea Prhovei, Sibiu, Cluj, Craiova, Oradea etc., iar, în perioada verii, cu restaurantele și hotelurile de primâ mână de pe Litoral.

Principalele produse livrate acestei piețe sunt cele din carne de vită și oaie. Ca specific al Angst, domnul Boțan a declarat pentru Fabrica de Carne că, în proporție de 80 %, încasările din zona HoReCa se fac cash!

angst3În privința noutăților, Angst se mândrește cu produsul Tomahawk, în fapt, o pulpă de tăurași românești atent selecționați, produs de cea mai bună calitate, maturat timp de 6 săptămâni în urma unui proces complex, pentru o frăgezire cât mai profundă.

Totodată, Angst a lansat de curând salamul cu alune dar și seria de produse din gama ”Rețeta originală”, produse care sunt fabricate exact după standardul industrial din anul 1960. Toate produsele descrise mai sus fac parte din categoria Premium.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...