Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top Social Brands 2016-Biz Magazin

Autor: Meat MIlkvineri, 24 iunie, 2016

Revista Biz a publicat Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.

 

Rezultatele studiului au fost anunţate în cadrul conferinţei Top Social Brands, eveniment care a avut loc astăzi la Galeria Galateca din Bucureşti. Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise.

 

Campionii social media din România au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor. Creativitatea, constanţa în comunicare, reţelele sociale alese şi mesajele de impact au făcut diferenţa între brandurile din top.

 

La conferinţa Top Social Brands profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media marketingul schimbă strategia companiilor.

 

Metodologie

 

Top Social Brands 2016 - Top 10

Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.

 

În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagină de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicaţii, Cont de  Instagram, Cont de Twitter, Cont  LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Iniţiere sau susţinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activităţi de customer care şi de recrutare prin intermediul social media, Acţiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiţionale, Conturi pe alte reţele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.

 

Top Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.

 

Întregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral şi în Revista Biz. (Pentru detalii, dați click pe imagine.)

INSSE: În luna februarie comerţul cu ridicata a scăzut cu 1,7%
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

(Comunicat) În  luna  februarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu  ridicata  (cu  excepţia  comerţului  cu  autovehicule  şi  motociclete),  în  termeni  nominali, faţă  de  luna  precedentă  a  crescut  ca  serie ...

INSSE: În februarie 2017, comerțul cu alimente a crescut cu 8,4 %
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

(Comunicat) Potrivit INSSE, in  luna  februarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu  amănuntul a crescut faţă de luna februarie 2017 cu 6,6%.   În  luna  februarie  2018,  volumul  cifrei  de  afaceri  din  comerţul  cu  amănuntul  (cu  excepţia ...