Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top Social Brands 2016-Biz Magazin

Autor: Meat MIlkvineri, 24 iunie, 2016

Revista Biz a publicat Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.

 

Rezultatele studiului au fost anunţate în cadrul conferinţei Top Social Brands, eveniment care a avut loc astăzi la Galeria Galateca din Bucureşti. Topul reuneşte 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise.

 

Campionii social media din România au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare, pentru brandul lor. Creativitatea, constanţa în comunicare, reţelele sociale alese şi mesajele de impact au făcut diferenţa între brandurile din top.

 

La conferinţa Top Social Brands profesioniştii prezenţi au împărtăşit audienţei care sunt strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale precum şi modul în care social media marketingul schimbă strategia companiilor.

 

Metodologie

 

Top Social Brands 2016 - Top 10

Studiul Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.

 

În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activităţi care pot fi desfăşurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagină de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicaţii, Cont de  Instagram, Cont de Twitter, Cont  LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Iniţiere sau susţinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activităţi de customer care şi de recrutare prin intermediul social media, Acţiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiţionale, Conturi pe alte reţele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.

 

Top Social Brands 2016 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri după cum urmează: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat în urma voturilor exprimate de specialişti online şi bloggeri – 30%; topul menţiunilor pe ZeList – 30%.

 

Întregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral şi în Revista Biz. (Pentru detalii, dați click pe imagine.)

Eurostat: În 2018, piața românească a lactatelor a avut cea mai mare creștere
Autor: meatmilk  /   joi, 28 februarie 2019

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat pe parcursul anului 2018 o creștere de 5,7% comparativ cu 2017. Creșterea a fost determinată în cea mai mare parte de inflație.   Conform Eurostat, majorarea prețurilor alimentelor a fost anul trecut de 4%. Consumul s-a aflat într-o ușoară creștere, însă românii...

GpeC: În 2018, în România s-au făcut cupărături on-line în valoare de 3,5 md. euro
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 ianuarie 2019

(Comunicat) Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.   Potrivit lui Andrei Radu, CEO...