Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul lunii august al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri

Autor: meatmilkjoi, 7 septembrie, 2017

Tree Works a dat publicității Top-ul lunii august al celor mai vizibile mărci de produse din carne. Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORII

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara.

 

De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara.

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.  Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

”Fomică?” lansează campania Cârnați de Crăciun, în magazinele Auchan
Autor: meatmilk  /   miercuri, 15 noiembrie 2017

(Comunicat) Grupul de firme Safir, producător de carne de pasăre refrigerată şi congelată, cu o experiență de peste 26 ani pe piața cărnii, a lansat oficial, în cadrul evenimentului Indagra Food & Carnexpo, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii, noul brand ”Fomică?”, linia de...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor lactate
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al marcilor de produse lactate este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.     Datele pentru brandurile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare...