Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Top-ul lunii februarie al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri

Autor: Maria Demetriadvineri, 10 martie, 2017

Top-ul lunii februarie, al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, evidentiaza noi ordini ale clasamentelor.

 

Cea mai importanta modificare este aceea a trecerii companiei Cris-Tim pe Locul intai, in categoria “Expresii”.

Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORII

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook Top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

Arena Bucătarilor-Selgros începe în martie
Autor: meatmilk  /   joi, 15 martie 2018

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa.   Miza competiției din acest an crește și mai mult, atât grație premiilor cât și modificărilor menite să bucure deopotrivă...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...