Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul lunii februarie al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri

Autor: Maria Demetriadvineri, 10 martie, 2017

Top-ul lunii februarie, al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, evidentiaza noi ordini ale clasamentelor.

 

Cea mai importanta modificare este aceea a trecerii companiei Cris-Tim pe Locul intai, in categoria “Expresii”.

Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORII

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook Top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

MADR lansează Programul de creștere a consumului de carne de oaie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 octombrie 2017

(Comunicat) MADR lansează la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege Oaia!”.   În demersul său, MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul...

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai...