Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul lunii iunie al vizibilității în online a mărcilor de carne

Autor: meatmilkmiercuri, 11 iulie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna iunie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Paio do Lombo, porția de rafinament a Portugaliei
Autor: Nora Marin  /   luni, 3 septembrie 2018

Cârnații mediteraneeni sunt din ce în ce mai apreciați de consumatorii din România, dar și de procesatorii care au adoptat deja unele rețete. De aceea, în prezenta ediție a revistei noastre, ne-am oprit atenția asupra Portugaliei, de acolo de unde am ales, spre prezentare, Paio do Lombo, mai precis, un sortiment de câtnați deosebit de...

Brânza Mimolette, ”Nobila domnișoară” fără viză de America
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 30 august 2018

Mimolette este o brânză produsă în mod tradițional în jurul orașului Lille, din Franța, acolo unde este cunoscută și ca ”Boule de Lille”, după orașul său de origine sau ”Vieux Hollande” pentru că a fost făcută după tradiția brânzei Edam. Însă, mai este cunoscută și sub numele de ”Nobila domnișoară”; nobilă,...