Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Top-ul lunii mai al vizibilității în online a mărcilor de carne

Autor: meatmilkvineri, 8 iunie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna mai 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

De sărbători cumpără inteligent: preparatele și semipreparatele “Fomică?” rapid și ușor de pregătit
Autor: meatmilk  /   miercuri, 4 decembrie 2019

Interesul în creștere al pieței pentru preparate și semipreparate din carne de pasăre face ca Grupul de firme Safir să ofere consumatorilor și clienților din domeniul HoReCa produse conform dorințelor exprimate.   Pe măsură ce competiția devine mai acerbă și consumatorii mai exigenți, apar în piață idei ce...

Hochland și-a lansat oficial Perluțele de brânză
Autor: meatmilk  /   joi, 7 noiembrie 2019

Majoritatea românilor obișnuiesc să ia mici pauze în timpul zilei și aproape toți și le petrec luând o gustare, fie că este vorba despre brânzeturi, fructe sau produse de patiserie.   Aceste informații, dar și alte preferințe ale românilor în materie de gustări au fost scoase la iveală de studiul realizat de Hochland...