Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna iunie 2019

Autor: meatmilkjoi, 11 iulie, 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna iunie 2019. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de carne sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori:

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in

 

Suedezii preferă cârnații Falukorv
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 3 iulie 2019

De această dată, în prezentarea unui produs din carne, ne-am oprit în Scandinavia, mai precis, în Suedia, îmbiați de aromele cârnaților Falukov, produsul național al acestei țări nordice.   Puțină istorie   Povestea Falukorv începe în secolul al XVI-lea, în regiunea Dalarna din centrul Suediei, mai precis, în...

Transparența pe piața cărnii generează încrederea consumatorului în produsele abatorului Safir
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iunie 2019

(Comunicat) Pentru a avea succes pe piața cărnii, este necesară studierea constantă a profilului consumatorului, pentru a determina care sunt cerințele acestuia și felul în care își schimbă preferințele și obiceiurile de consum.   În acest sens, Grupul de firme Safir, ca producător de carne de pui cu 28 de ani de...