Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna iunie

Autor: meatmilkjoi, 12 iulie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna iunie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Noi produse lactate lansate în luna august
Autor: Nora Marin  /   vineri, 7 septembrie 2018

Și de această dată vă prezentăm noutățile din domeniul produselor lactate, sperând că exemplele alese de noi vor inspira tehnologii companiilor care activează pe piața românească.   Anchor: Lapte aromatizat îmbogățit cu proteine   Anchor a lansat în Noua Zeelandă un nou lapte aromatizat cu kiwi, îmbogățit...

Paio do Lombo, porția de rafinament a Portugaliei
Autor: Nora Marin  /   luni, 3 septembrie 2018

Cârnații mediteraneeni sunt din ce în ce mai apreciați de consumatorii din România, dar și de procesatorii care au adoptat deja unele rețete. De aceea, în prezenta ediție a revistei noastre, ne-am oprit atenția asupra Portugaliei, de acolo de unde am ales, spre prezentare, Paio do Lombo, mai precis, un sortiment de câtnați deosebit de...