Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna septembrie

Autor: meatmilkjoi, 11 octombrie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna septembrie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru marcile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Retail-ul european se opune revizuirii politicilor de reciclare
Autor: Nora Marin  /   joi, 20 septembrie 2018

Vorbind în cadrul ședinței plenare a Parlamentului European, privind raportul de inițiativă al lui Mark Demesmaeker (ECR, BE), privind Strategia europeană pentru materiale plastice într-o economie circulară, directorul general EuroCommerce Christian Verschueren a repetat angajamentul sectorului de retail și angro pentru promovarea...

Eurostat: În UE, comerțul cu amănuntul a scăzut cu 0,2 %
Autor: meatmilk  /   joi, 13 septembrie 2018

(Comunicat) Volumul comerțului cu amănuntul ajustat sezonier a scăzut cu 0,2% în zona euro (EA19), în iulie 2018, față de luna precedentă, potrivit Eurostat, oficiul statistic al Uniunii Europene.   O scădere cu 0,7% a vânzărilor de combustibil pentru autovehicule și o scădere cu 0,6% a vânzărilor de produse alimentare,...