Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate în luna septembrie

Autor: meatmilkjoi, 11 octombrie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna septembrie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru marcile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Euromonitor: Premium Private label pune presiune pe brand-uri
Autor: Nora Marin  /   luni, 21 ianuarie 2019

Răspunzând la definițiile de "valoare", care se schimbă, gamele de etichete private se concentrează din ce în ce mai mult pe furnizarea de produse premium accesibile. Acest lucru face mai dificil pentru producătorii de alimente de marcă să-și justifice prima de preț, susțin specialiștii Euromonitor.   Privind la cifrele de...

În 2018, valoarea afacerilor marilor rețele de magazine din România a cumulat 15,37 md. euro
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 9 ianuarie 2019

Marile rețele de comerț din România, care operează în principal în centrele comerciale, au menținut în anul 2018 o rată medie de creștere de 12% în 2018, similară cu cea din 2017, dar dublu față de avansul consumului, care a crescut cu 5,9% în primele zece luni ale anului, potrivit celei de-a doua ediții a Studiului  METRICS,...