Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Top-ul vizibilității lactatelor în online, pe luna septembrie

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de lactate în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.

 

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

INSSE: 43 % din venitul pe gospodărie se cheltuie pe mâncare și băutură
Autor: meatmilk  /   vineri, 7 iulie 2017

Conform INSSE, veniturile totale medii lunare au reprezentat în trimestrul I 2017, în termeni nominali, 3250 lei pe gospodărie şi 1233 lei pe persoană.     Cheltuielile totale ale populaţiei, au fost, în trimestrul I 2017, în medie, de 2761 lei lunar pe gospodărie (1048 lei pe persoană) şi au reprezentat 85,0% din nivelul...

Nielsen: Suntem ce mâncăm, de câți bani avem, și ce ne oferă piața
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 8 iunie 2017

Urmând tendința generală, consumatorul est-european și, în special, după cum vom vedea mai jos, cel din România, este din ce în ce mai interesat de alimentele ”sănătoase”. Așa reiese dintr-o amplă cercetare cu titlul ”We are what we eat Healthy-Eating Trends in Europe” efectuată de Nielsen și publicată la începutul acestei...