Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității lactatelor în online, pe luna septembrie

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de lactate în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.

 

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Comportamentul de consum și bugetul alocat Sărbătorilor de Iarnă
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”,realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban (orașe mari +100.000 locuitori, orașe mijlocii 30.000 – 100.000 locuitori și orașe mici sub 30.000 locuitori), bugetul total (Crăciun și Revelion) alocat pentru Sărbătorile din acest an este estimat la...

GfK: După T3, piața alimentelor ambalate a crescut cu 6,3 %
Autor: meatmilk  /   joi, 14 decembrie 2017

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016.   Comerțul modern domină în continuare piața de FMCG și...