Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității lactatelor în online, pe luna septembrie

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de lactate în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.

 

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

CBRE: Stocul național de spații de retail a ajuns la 3,5 milioane mp
Autor: meatmilk  /   vineri, 29 iunie 2018

16 proiecte de retail, dintre care 11 noi și 5 extinderi în construcții existente, vor fi livrate în 2018 și 2019, însumând circa 302.100 m2, conform estimărilor CBRE; Principalele tendințe pe segmentul de retail: creșterea zoneide food court; mărirea și diversificarea spațiilor destinate divertismentului; îmbinarea...

Studiu: Consumatorii doresc tot mai multe proteine
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 23 mai 2018

Deoarece interesul consumatorilor pentru proteine ​​continuă să crească, producătorii de alimente se străduiesc să se diferențieze pe baza sursei de proteine. Dar, sugerează noi cercetări, consumatorii sunt cei mai favorabili surselor de proteine recunoscute și familiare.   În decursul ultimului deceniu, produsele care...