Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în on-line a produselor din carne, pe luna iulie

Autor: meatmilkmiercuri, 9 august, 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile branduri de carne și produse din carne in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks

 

Datele pentru brandurile din categoria carne&mezeluri sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...