Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate în decembrie 2017

Autor: meatmilkvineri, 12 ianuarie, 2018

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

 

Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in 2 slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.

 

Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Eurocommerce: Discuția despre calitatea duală a subminat încrederea consumatorilor europeni
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Vorbind despre lansarea noului Acord pentru Protecția Consumatorilor, de către Comisia Europeană, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a comentat o serie de aspecte ale pachetului propus, în special în ceea ce privește vânzarea la domiciliu, produsele presupuse de calitate duală și recursul...

GfK: Optimismul românilor scade. Cum va evolua consumul?
Autor: meatmilk  /   joi, 19 aprilie 2018

(Comunicat) În primul trimestru al anului 2018, climatul de consum din Europa a rămas la un nivel relativ stabil. În luna martie, totuși, climatul de consum analizat de GfK în cele 28 de state membre a înregistrat un ușor declin, ajungând la un nivel de 20,6 puncte. În decembrie 2017, a stagnat la nivelul de 21,1 puncte. GfK prognozează...