Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de carne în luna noiembrie

Autor: Mircea Demeterjoi, 7 decembrie, 2017

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna noiembrie. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Profi este din nou partener al cursei Timotion
Autor: meatmilk  /   luni, 23 aprilie 2018

(Comunicat) Profi va fi prezent duminica, 22 aprilie, in Piata Libertatii din Timisoara, sustinand alergatorii amatori sau profesionisti, familiile, prietenii, voluntarii si colegii care participa la Timotion, una din cele mai indragite provocari sportive din vestul tarii.   Participantii alearga in numele sportului si al sanatatii si,...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de lactate pe luna martie
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de lactate, in online, pentru luna martie 2018.      Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...