Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în online al mărcilor de carne în luna noiembrie

Autor: Mircea Demeterjoi, 7 decembrie, 2017

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna noiembrie. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Peste 1000 de copii au vizitat fabrica Danone
Autor: meatmilk  /   vineri, 21 iulie 2017

(Comunicat) În anul școlar 2016-2017 peste 1000 de copii au vizitat fabrica de iaurt Danone din București, au descoperit cum se produce iaurtulși au învățat despre importanța unei alimentații echilibrate. Toți copiii care au vizitatfabrica Danone în ultimul an au luat parte și la un mini-program dezvoltat împreună cu partenerii de la...

Profi deschide noi magazine și premiază câștigătorii unei tombole
Autor: meatmilk  /   vineri, 14 iulie 2017

(Comunicat) Doi noi castigatori ai tomblolei „Emoția golului marcat, satisfacția premiului câștigat” au intrat in posesia scuterelor lor, in timp ce locuitorii din Murfatlar si Snagov incep de astazi sa descopere avantajele aduse de inaugurarea unor magazine PROFI in localitatile lor.   “Sunt foarte bucuros, este primul premiu...