Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.

 

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

S-au acordat Trofeele Effie 2017 pentru publicitate
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 iunie 2017

Desigur, într-un cadru mai mult decât festiv, s-au acordat Trofeele Effie 2017, pentru publicitate. În aceea ce ne privește, putem remarca faptul că, dacă printre campaniile premiate s-a aflat una singură a vreunei firme de lactate, de această dată, nicio campanie la vreun produs din carne nu a fost premiată, semn că, pe ambele...

Kaufland: O nouă ediție a„Târgului de bunătăți românești”, în București
Autor: meatmilk  /   joi, 18 mai 2017

Începând de vineri, 19 mai, și până duminică, 21 mai, va avea loc o nouă ediție a „Târgului de bunătăți românești” în București. Târgul se va desfășura în parcarea magazinului Kaufland de pe șoseaua Pantelimonnr. 244 - 246, sector 2, zona Electroaparatajșiva fi deschis în intervalul orar 9:00-18:00, de vineri până...