Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.

 

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai importante două clasamente.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

MADR lansează Programul de creștere a consumului de carne de oaie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 octombrie 2017

(Comunicat) MADR lansează la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege Oaia!”.   În demersul său, MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul...

Raport Tetra Pak: ”The Super Leaders Consummers”, ca agenți de influență
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 11 octombrie 2017

Tetra Pak a dat publicității un nou raport, Indicele Tetra Pak 2017, care analizează modul în care brandurile trebuie să își concentreze angajamentul online asupra consumatorilor. Compania a identificat un grup de ”Super Leaders”, despre care afirmă că este cel mai influent subsector al unei comunități online mai largi de...