Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Topul industriei de publicitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

In clasamentul realizat de Capital, agentia de publicitate B.V. McCann Erickson se afla detasat pe primul loc, avand o cifra de afaceri de peste 47 de milioane de euro,

in crestere cu aproape trei milioane fata de anul precedent, si un profit ce a urcat pana la valori-record pentru piata autohtona: 1,7 milioane de euro.

Dintre agentiile de publicitate aflate in clasamentul alaturat, numai Odyssey Communications se afla pe pierdere la finele anului trecut. 2011 a fost un an plin de incercari pentru Odyssey: in noiembrie, agentia detinuta de Dinu Patriciu intra oficial in insolventa, urmand ca abia in vara acestui an sa iasa din aceasta procedura, in urma unei solicitari facute de firma Ciucan & Associates.

Chiar si asa, agentia lui Patriciu a inregistrat o pierdere de 1,5 milioane de euro. Noua din cele zece agentii analizate de Capital se afla, asadar, pe profit in 2011, iar dintre acestea, cinci au inregistrat un profit remarcabil mai mare decat cel din anul anterior. McCann-Erickson, Grupul Publicis, Graffiti BBDO, Next Advertising si Grey Worldwide sunt, fara indoiala, campioanele industriei de publicitate de la noi.

Agentii precum Leo Burnett&Target, Mercury360, FCB Bucharest si Lowe&Partners au suferit scaderi sensibile la nivel de profit in 2011 comparativ cu 2010.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Topul industriei de publicitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In clasamentul realizat de Capital, agentia de publicitate B.V. McCann Erickson se afla detasat pe primul loc, avand o cifra de afaceri de peste 47 de milioane de euro,

in crestere cu aproape trei milioane fata de anul precedent, si un profit ce a urcat pana la valori-record pentru piata autohtona: 1,7 milioane de euro.

Dintre agentiile de publicitate aflate in clasamentul alaturat, numai Odyssey Communications se afla pe pierdere la finele anului trecut. 2011 a fost un an plin de incercari pentru Odyssey: in noiembrie, agentia detinuta de Dinu Patriciu intra oficial in insolventa, urmand ca abia in vara acestui an sa iasa din aceasta procedura, in urma unei solicitari facute de firma Ciucan & Associates.

Chiar si asa, agentia lui Patriciu a inregistrat o pierdere de 1,5 milioane de euro. Noua din cele zece agentii analizate de Capital se afla, asadar, pe profit in 2011, iar dintre acestea, cinci au inregistrat un profit remarcabil mai mare decat cel din anul anterior. McCann-Erickson, Grupul Publicis, Graffiti BBDO, Next Advertising si Grey Worldwide sunt, fara indoiala, campioanele industriei de publicitate de la noi. Agentii precum Leo Burnett&Target, Mercury360, FCB Bucharest si Lowe&Partners au suferit scaderi sensibile la nivel de profit in 2011 comparativ cu 2010.

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...