Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Transavia controlează integral lanțul de producție

Autor: Meat MIlkjoi, 22 ianuarie, 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din România care asigură hrana păsărilor în sistem propriu.

Decizia de a produce hrana păsărilor în sistem propriu şi renunţarea la intermediari a avut efect în ceea ce priveşte managementul calităţii şi controlul integral al producţiei. Compania are acum capacitatea de a reconstitui istoricul, aplicarea sau localizarea a ceea ce este luat în considerare în cadrul unui proces de fabricaţie: începand de la materia primă până la producţie şi distribuţie.

În orice moment al producţiei poate fi verificată provenienţa puiului, hala de creştere, parametrii tehnici de producţie, sacrificarea, ambalarea, lotul, condiţiile de depozitare şi expediţia produsului. Un alt mare beneficiu al înfiinţării diviziei vegetale este faptul ca Transavia asigură în proporţie de 100% necesarul de cereale pentru hrana păsărilor.

Până în prezent, Transavia a înfiinţat patru ferme vegetale în Spring şi Ciuguzel (Alba) şi la Rediu şi Sâmboleni (Cluj). Pentru dotarea tehnologică a noilor ferme vegetale Transavia a investit in 2014 peste 5 milioane de euro pentru achiziţionarea de maşini agricole  performante.

Trei sferturi din producţia Transavia este destinată pieţei interne, fiind prezente pe rafturile lanţurilor de retail, prin brandurile Fragedo şi Papane. Compania deţine 15 ferme de creştere a puilor de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii, o fabrică de procesare a cărnii, precum şi patru ferme vegetale. Pe piaţa internaţională, compania este prezentă prin exporturi în ţări ca Marea Britanie, Franţa, Spania, Croaţia, Ungaria, Grecia, Bulgaria şi Estonia.

Cel mai mare producător de carne de pasăre din România, intenționează ca producţia şi afacerile să se majoreze cu 70-80% în următorii 3 ani, estimările pentru 2014 fiind de plus 8-12% la afaceri şi de 50% la profit.

Nutricia-Danone România are un nou Head of Marketing în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 2 octombrie 2019

Din această vară, Ana-Maria Duduleanu a preluat poziția de Head of Marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentație specializată a companiei Danone. În această calitate, Ana-Maria va coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pentru o alimentație sănătoasă în primii ani de viață, pe care le...

Cornel Cărămizaru, numit Managing Director la FrieslandCampina Spania & Portugalia
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 septembrie 2019

(Comunicat) Dupa un mandat de 4 ani ca Managing Director al FrieslandCampina Romania, Cornel Caramizaru a fost numit Managing Director Spania & Portugalia, mandatul sau incepand cu data de 1 octombrie 2019. Numirea succesorului se va face pana la acea data.   ʺAnul acesta a fost un an record pentru FrieslandCampina Romania si...