Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Transavia își consolidează permanent parteneriatele internaționale

Autor: Maria Demetriadvineri, 24 noiembrie, 2017

Transavia, una dintre companiile lider ale sectorului de carne de pasăre din România, este tot mai orientată pe activitatea de export. Despre strategia de export pe care o urmează, Transavia informează:

 

”În următorii ani ne dorim să continuăm programul de dezvoltare și să ne consolidăm parteneriatele strategice la nivel internațional. Participăm frecvent la târguri internaționale de profil, precum Sial și Anuga, unde suntem prezenți cu stand propriu de prezentare a portofoliului nostru. Cu investițiile realizate în ultimii ani, avem o capacitate mare de a exporta produse de cea mai bună calitate produse într-un sistem integrat la cele mai înalte standarde de calitate, fără egal în România.

 

În ultimii 4 ani, vânzările internaționale ale companiei au vizat preponderent Uniunea Europeană, în special datorită profilului și evoluției pieței cărnii de pasăre la nivel mondial. Portofoliul nostru de produse este adaptat pieței de retail și încercăm în permanență să promovăm sortimente cu valoare adaugată. Fluxul de producție integrat reprezintă un atu important în producția de mărci private pentru branduri si retaileri din Europa.

Portofoliul nostru de produse de export constă în produse cu valoare adăugată, atât semipreparate din pui, cât și sortimente din carne proaspătă refrigerată atent selecționată și porționată. Suntem deschiși pentru noi oportunități de business și vizăm și piețele unde putem aborda sectorul de retail.

 

Produsele companiei prezintă cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor moderne de comerț cu amănuntul, prin intermediul mărcilor Fragedo și Papane. Activitatea de export s-a dezvoltat, în principal, în Uniunea Europeană, 15% din producția anuală a companiei îndreaptându-se către piața de export în mai multe țări europene, cum ar fi Regatul Unit, Irlanda, Franța, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația.

 

Deschiderea permanentă pentru inovare a avut o contribuție majoră la povestea de succes a companiei Transavia, clasând-o printre cele mai valoroase firme din România. Calitatea produselor și performanțele obținute au adus compania titlul de Furnizor al Casei Regale a României, încă din anul 2006, precum și multe premii naționale și internaționale”.

Zimbria a obținut Ștampila ovală
Autor: meatmilk  /   joi, 23 noiembrie 2017

Una dintre companiile de elită din România, Zimbria, companie care promovează cu asiduitate produsele din carne și din lapte tradiționale la cele mai înalte etaloane de calitate, fabricate după rețete străvezhi din zona Covurluiului, a obținut recent Ștampila ovală, fapt care îi va permite extinderea accesului pe piețele Uniunii...

Daniel Bitere este noul Director de Marketing al Grupului Agricola
Autor: meatmilk  /   luni, 20 noiembrie 2017

(Comuncat) Grupul AGRICOLA, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre, produse preparate din carne și ouă din România, are de astăzi un nou Director de Marketing: Daniel Bitere.   Schimbarea conducerii Departamentului Marketing AGRICOLA este urmarea firească a retragerii fostului manager, Carmen Gavrilescu,...