Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Transavia a lansat Fragedo ”Well Made in Romania”

Autor: Ilie Stoianjoi, 26 septembrie, 2013

Noua campanie derulata sub sloganul Cu incredere, pentru viitor” subliniaza calitatea produselor Fragedo, brandul numarul 1 pe piata romaneasca a carnii de pasare, consolidand astfel promisiunea de „Well Made in Romania”.

Lansat pe piata inca din anul 2006, brandul Fragedo prezinta sortimente proaspete din carne de pui, pentru a satisface toate asteptarile si nevoile consumatorilor romani in ceea ce priveste siguranta alimentara, noteaza Revista Piata.

Pe langa lansarea spotului TV si a promovarii in mediul online si outdoor, Transavia aduce o serie de noutati in cadrul acestei campanii, odata cu lansarea site-ului www.fragedo.ro  si cu prezentarea produselor premium Fragedo intr-un ambalaj cu design nou, mult mai atractiv.

“Prin aceasta campanie ne dorim sa fim mai aproape de consumatorii nostri si sa reafirmam cu sinceritate angajamentul facut in ceea ce priveste calitatea premium a produselor pe care le oferim. Prin seriozitate si perseverenta, am reusit sa ne mentinem pozitia de lider pe piata carnii de pui si sa castigam increderea consumatorilor nostri”, declara Ioan Popa, Director General Transavia. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...