Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tranzacția Ahold-Delhaize a fost stabilită la 9,32 md. euro

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 16 martie, 2016

Acționarii companiilor Ahold si Delhaize au aprobat fuziunea propusă de retailerii internaționali în cadrul reuniunilor care au avut loc ieri. Tot ieri a fost votată și lista cu numele viitorilor membri de conducere și de supraveghere, care va intra în vigoare atunci când fuziunea Ahold – Delhaize va fi finalizată.

 

„Votul subliniază motivația noastră strategică pentru fuzionarea celor două entități, care va duce la crearea unei companii mai puternice și mai inovatoare. Suntem cu un pas mai aproape de finalizarea acestui proces de fuziune, care se așteaptă să aibă loc la jumătatea anului 2016”, a declarat Mats Jansson, Președintele Delhaize, la sfârșitul reuniunii. Tranzacția, evaluată la 9,32 miliarde de euro (10,4 mld. dolari) pe baza cotației bursiere a acțiunilor celor două companii pe NYSE (New York Stock Exchange) – potrivit Bloomberg – va fi finalizată la jumătatea anului. Investitorii Delhaize vor primi 4,75 de acțiuni la Ahold pentru fiecare acțiune deținută în prezent la Delhaize.

 

Fuziunea este în curs de revizuire de către Autoritatea de Concurență din Belgia și Comisia Federală pentru Comerț din S.U.A. Dacă cei doi retaileri vor fuziona vor crea un business cu vânzări cumulate de 54 de miliarde de euro în Europa și Statele Unite. Retailerul Delhaize operează în acest moment pe piața din România un număr total de 472 de magazine, cu afaceri estimate în 2015 la 700 de milioane de euro, notează Progresiv.

Carrefour a interzis 100 de aditivi din alimentele private label
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

Potrivit unei informări publicată pe site-ul companiei, Carrefour a interzis nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie, inclusiv a celor din România. Sau cum să reconciliem producția industrializată a unui produs alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea...

Golin & iSense Solutions: Cum influențează ”milenienii” piața din România?
Autor: meatmilk  /   joi, 11 octombrie 2018

(Comunicat) Millenienii sunt mai independenți în ceea ce privește deciziile de cumpărare, dar își depășesc bugetele lunare. Baby Boomers și reprezentanții Generației Z economisesc cel mai mult, în timp ce cei din Generația X au cele mai mari venituri, dar și împrumută cele mai mari sume de bani. Acestea sunt doar câteva diferențe...