Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tranzacția Ahold-Delhaize a fost stabilită la 9,32 md. euro

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 16 martie, 2016

Acționarii companiilor Ahold si Delhaize au aprobat fuziunea propusă de retailerii internaționali în cadrul reuniunilor care au avut loc ieri. Tot ieri a fost votată și lista cu numele viitorilor membri de conducere și de supraveghere, care va intra în vigoare atunci când fuziunea Ahold – Delhaize va fi finalizată.

 

„Votul subliniază motivația noastră strategică pentru fuzionarea celor două entități, care va duce la crearea unei companii mai puternice și mai inovatoare. Suntem cu un pas mai aproape de finalizarea acestui proces de fuziune, care se așteaptă să aibă loc la jumătatea anului 2016”, a declarat Mats Jansson, Președintele Delhaize, la sfârșitul reuniunii. Tranzacția, evaluată la 9,32 miliarde de euro (10,4 mld. dolari) pe baza cotației bursiere a acțiunilor celor două companii pe NYSE (New York Stock Exchange) – potrivit Bloomberg – va fi finalizată la jumătatea anului. Investitorii Delhaize vor primi 4,75 de acțiuni la Ahold pentru fiecare acțiune deținută în prezent la Delhaize.

 

Fuziunea este în curs de revizuire de către Autoritatea de Concurență din Belgia și Comisia Federală pentru Comerț din S.U.A. Dacă cei doi retaileri vor fuziona vor crea un business cu vânzări cumulate de 54 de miliarde de euro în Europa și Statele Unite. Retailerul Delhaize operează în acest moment pe piața din România un număr total de 472 de magazine, cu afaceri estimate în 2015 la 700 de milioane de euro, notează Progresiv.

Carrefour România testează sistemul biometric de plată
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 13 martie 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.   Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele...

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...