Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tranzacție Lidl-Mondelez

Autor: Meat MIlkmiercuri, 19 martie, 2014

Retailerul german Lidl a cum­pă­rat fosta fabrica de dulciuri din Braşov deţinută de Mondelez România, pro­ducătorul ciocolatei Poiana, dar intenţionează să vândă o parte din teren pentru construcţia unui hotel.

„Intenţionăm să vindem o parte din teren unei companii care va construi un hotel, însă mai multe informaţii referitoare la această tranzacţie nu vă putem oferi în momentul de faţă“, au declarat reprezentanţii Lidl România.

„Intenţionăm să vindem o parte din teren unei companii care va construi un hotel, însă mai multe informaţii referitoare la această tranzacţie nu vă putem oferi în momentul de faţă“, au declarat reprezentanţii Lidl România.

Ziarul Financiar a scris încă din luna august 2013 că retailerul este interesant de achiziţia fabricii din zona istorică a Bra­şovului, unde până în urmă cu mai mulţi ani se produceau drajeuri. Tranzacţia s-a încheiat doar după ce Consiliul Local Braşov a aprobat planul urbanistic zonal depus de Mondelez România (fosta Kraft Foods România) care prevede construirea unui ansamblu – format dintr-un hotel, un centru de conferinţe şi spaţii comerciale – pe terenul de circa un hectar al fabricii din strada Alexandru Ioan Cuza. (Mai multe, pe www.zf.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...