Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tui travelcenter, sponsor oficial al conferintei internationale infoaliment

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

TUI TravelCenter Euroline a devenit Sponsor oficial al Conferintei Internationale infoALIMENT. TUI TravelCenter Euroline va oferi o excursie de doua personae la Praga, castigatorului tombolei organizate in seara de 13 iunie

TUI TravelCenter

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam

TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.
Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.
Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...