Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tui travelcenter, sponsor oficial al conferintei internationale infoaliment

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

TUI TravelCenter Euroline a devenit Sponsor oficial al Conferintei Internationale infoALIMENT. TUI TravelCenter Euroline va oferi o excursie de doua personae la Praga, castigatorului tombolei organizate in seara de 13 iunie

TUI TravelCenter

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam

TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.
Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.
Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...