Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tulcea: seminar de informare pentru axa 4 din pop

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Pe 23 februarie, la sala Kogalniceanu a CJ Tulcea, Directia Generala Pescuit – Autoritatea de Management pentru POP, din cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, a prezentat impreuna cu reprezentantul CE, John GRIVE de la Unitatea FarNet primul seminar de informare pentru AXA 4 din POP – Dezvoltarea Durabila a Zonelor Pescaresti.

La acest eveniment au participat aproximativ 65 de persoane din partea CJ Tulcea si Prefecturii Tulcea, ARBDD, a Institutului National de Cercetare Dezvoltare pentru Protectia Mediului, reprezentanti ai administratiilor publice locale din judetele Braila si Galati, precum si un numar considerabil de reprezentanti ai societatii civile si ai sectorului privat.

Obiectivul principal al seminarului a fost informarea corecta privind masurile si activitatile aferente Axei 4, precum si calendarul de implementare al acestei axe pentru anul 2010. De asemenea, o importanta deosebita a fost acordata prezentarii modalitatilor concrete de sprijinire a grupurilor parteneriale locale (GL-uri) interesate in dezvoltarea si implementarea unor strategii integrate de dezvoltare locala in zonele pescaresti.

Seria acestor seminarii continua la Constanta in data de 24.02.2010 si Craiova, in data de 26.02.2010.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...