Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ucpr cere despagubiri de 12 milioane de lei de la mencinicospschi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

12 milioane de lei – atat cere despagubire Uniunea Crescatorilor de Pasari de la Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare. Gestul vine dupa ce, saptamana trecuta, seful Institutului pentru Studii Alimentare a declarat ca peste 90 la suta din ouale care se gasesc in magazinele din Romania au hormoni de stres si alte substante nocive pentru sanatate, care provin de la gainile crescute in custi.

Ne-a afectat imaginea, dar si productia de oua a celor din Uniunea Crescatorilor de Pui. Ii cerem despagubiri in valoare de 12.000.000 de lei, a declarat presedintele Uniunii Crescatorilor de Pui din Romania (UCPR), Ilie Van. Seful crescatorilor de pui, suparat de distrugerea productiei autohtone de oua, spune ca directorul ICA a dezinformat consumatorul, cu lucruri total neadevarate. Potrivit lui Van, cifra 3 inscrisa pe coaja oualor nu ar arata calitatea acestora, ci modul in care sunt crescute gainile.

In replica, Mencinicopschi spune ca se va apara in instanta, daca presedintele UCPR ii cere despagubiri. Mi-am facut datoria de specialist, aceea de a informa consumatorul despre calitatile nutritionale ale oului si despre provenienta acestora. Si noi ii putem da in judecata daca au ceva de ascuns. Nu cred ca ar trebui sa escaladeze aceasta chestiune care are la baza tocmai incalcarea legislatiei europene de catre Asociatia Crescatorilor de Pasari si ma refer aici la drepturile consumatorilor de a fi informati corect, se apara cercetatorul Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare (ICA).

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...