Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ue ramane cel mai mare furnizor de carne de vita pentru rusia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Uniunea Europeana ramane cel mai mare furnizor de vita pentru Rusia, livrand in aceasta tara 60.000 de tone de carne congelata si 29.000 de tone de carne proaspata pe an. Statele Unite ocupa cel de-al doilea loc, cu 27.000 de tone de carne congelata iar Australia se afla pe pozitia a treia cu 10.000 de tone de carne congelata.

Productia interna de vita si pui pentru abatorizare a crescut in Rusia cu 7% in primele 9 luni ale acestui an, fata de anul precedent, ajungand la sase milioane trei sute de tone. Acest fapt a permis reducerea volumului total de carne importata cu aproape 30%, analistii apreciind ca, pana la sfarsitul anului, cuantumul importurilor de carne pe piata ruseasca nu va depasi 25%.

In ceea ce priveste carnea de porc, volumul importurilor a crescut cu 22% iar cea de pui cu 17% in aceeasi perioada. Analistii estimeaza ca, in 2010, cota de import la pui se va diminua la 780.000 de tone, de la 931.000 tone in 2009 iar cota de import la porc va fi de 500.000 de tone, de la 650.000 de tone. Totusi importurile de carne de vita vor continua sa creasca, de la 450.000 de tone cat se estimeaza in 2009 la 530.000 in anii urmatori.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...