Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ue voteaza in favoarea etichetarii uniforme a produselor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Parlamentul Uniunii Europene a votat, in aceasta saptamana, proiectul de lege privind etichetarea uniforma a tuturor produselor comercializate pe Piata Comuna; au fost 559 de voturi pentru, 54 impotriva si 32 de abtineri.

Eticheta UE care arata cantitatea de grasimi, sare si zahar precum si numarul de calorii trebuie sa fie lipita pe fata produsului. De asemenea, cantitatea de proteine si fibre trebuie mentionata obligatoriu, insa nu neaparat pe fata produsului.

In ceea ce priveste precizarea tarii de origine a materiilor prime, regulile s-au inasprit, fiind obligatorie mentionarea acesteia pentru orice fel de carne, inclusiv pui, si pentru produsele lactate. Pentru carne, eticheta trebuie sa contina date despre unde s-a nascut animalul, unde a fost crescut si unde a fost sacrificat acesta. Precizarea tarii de origine era deja obligatorie pentru cateva produse precum carnea de vita, mierea, uleiul de masline si fructele si legumele proaspete.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

UE voteaza in favoarea etichetarii uniforme a produselor

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Parlamentul Uniunii Europene a votat, proiectul de lege privind etichetarea uniforma a tuturor produselor comercializate pe Piata Comuna: au fost 559 de voturi pentru, 54 impotriva si 32 de abtineri.

Eticheta UE care arata cantitatea de grasimi, sare si zahar precum si numarul de calorii trebuie sa fie lipita pe fata produsului. De asemenea, cantitatea de proteine si fibre trebuie mentionata obligatoriu, insa nu neaparat pe fata produsului. In ceea ce priveste precizarea tarii de origine a materiilor prime, regulile s-au inasprit, fiind obligatorie mentionarea acesteia pentru orice fel de carne, inclusiv pui, si pentru produsele lactate.

Pentru carne, eticheta trebuie sa contina date despre unde s-a nascut animalul, unde a fost crescut si unde a fost sacrificat acesta. Precizarea tarii de origine era deja obligatorie pentru cateva produse precum carnea de vita, mierea, uleiul de masline, fructele si legumele proaspete.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...