Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

UK: Lipsa planificării a dus la scăderea vânzărilor de carne

Autor: Aura Alexa Ioanluni, 20 iulie, 2015

Schimbarea obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani a dus la faptul că produsele din carne au început să fie eliminate din coșurile de cumpărături ale consumatorilor.

 

 

Ritmul de viață activ, programul de lucru încărcat dar și schimbarea tabieturilor în ceea ce privește viața de familie a condus la situația în care oamenii nu mai pun preț foarte mare în a-și planifica meniul, fapt care a afectat achizițiile de carne ale cooperativelor din Marea Britanie, potrivit meatinfo.co.uk

 

Studiul Confort, „Back to the Future: 50 de ani de vânzare cu amănuntul”, a examinat modul în care s-au schimbat obiceiurile de cumpărare în magazinele sale, între anii 1965 și 2015. Astfel, în 1965, în coșul de cumpărături se găseau, la loc de cinste, carnea, slănina și șunca, ca principale produse, iar pe primul loc era, evident, laptele.

Cu toate acestea, după 50 de ani, slănina și șunca nu mai fac parte din top 10 cumpărături preferate.

 

The Co-operative’s susține că scăderea numărului clienților care-și planifică meniul meselor, dar și tendința actuală ca oamenii să renunțe la gătit acasă, a dus la o perspectivă interesantă care afectează retailerii: aceea că produsele de carne nu se mai vând atât de bine în supermarket-uri.

 

„În 1965 nu a existau ”mese de-a gata”, așa că toți cumpărătorii cumpărau separat produsele, elementele individuale ca atare, pentru a găti acasă, tot meniul”,  a declarat Steve Murrells, director executiv din retail. „Acesta este motivul pentru  care produse precum untura, seu și drojdia, care au fost produse populare în anii 1965 dar și în următoarea perioadă, nu se mai regăsesc, în 2015, pe lista produselor de referință, care asigură coșul zilnic”.

 

Potrivit cercetărilor efectuate, doar 19% din gospodăriile din Marea Britanie își mai planifică  acum meniul săptămânal, 31% dintre consumatori decid în aceeași zi ce vor să mănânce, iar 7% dintre intervievați se decid asupra meniului doar atunci când sunt în fața raftului, la supermarket!

Sondajul efectuat a scos la iveală situația că planificarea meniului este foarte scăzută în zilele noastre din mai multe motive: oamenii susțin că nu știu în avans ce vor să mănânce la sfârșitul săptămânii (32%), din cauza programului săptămânal incert (22%),  dar au invocat și faptul că planificarea meniului ucide spontaneitatea (22%).

În colaborare cu Microsoft, Tetra Pak a conceput fabrica viitorului
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 4 aprilie 2019

Tetra Pak a colaborat cu Microsoft, ABB, SAP și Elettric80 pentru a digitiza producția de lactate, aceasta urmând a fi dezvăluită la evenimentul "Factory of the Future", de la Hannover Messe 2019.   Compania declară că dorește să ofere un sprijin mai mare clienților săi în era digitală, unde tehnologia digitală...

C.E., dispusă să tripleaze contingentul Tax Free al Ucrainei, la carnea de pasăre
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 3 aprilie 2019

Comisia Europeană poate să tripleze cota de export fără taxe vamale pentru pieptul de pui dezosat pentru companiile de păsări din Ucraina, aducând-o la 70.000 de tone pe an, dacă Ucraina este de acord cu anumite taxe de import pe piept de pui din oase.   În 2018, Ucraina a devenit al treilea exportator de păsări de curte în...