Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Un grup britanic cumpara 2.400 de magazine in polonia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Fondul britanic de investitii Mid Europa Partners a achizitionat Zabka Polska, cel mai mare lant de magazine de proximitate din Polonia, detinut de Penta Investments, seria fuziunilor si achizitiilor de pe piata poloneza continuand dupa un an 2010 record, scrie Bloomberg, citat de zf.ro.

Anul trecut, Penta a vandut 128 magazine de proximitate Zabka si Koruna in Cehia pentru 1,02 miliarde de coroane (57,5 milioane de dolari) catre Tesco Plc, cel mai mare retailer britanic, in luna decembrie.

Mid Europa va plati Penta Investments 400 de milioane de euro pentru lantul de 2.400 de magazine. Zabka a inregistrat EBITDA in valoare de 121,5 milioane de zloti (42 milioane $) pe fondul unor vanzari de 2,54 miliarde de zloti anul trecut. Mid Europa intrevede „oportunitati solide de crestere in sectorul polonez de retail”, a declarat Matthew Strassberg, partener in cadrul fondului.

In Polonia, fuziunile si achizitiile au inregistrat o crestere de patru ori pana la 20,3 miliarde de dolari anul trecut, cele mai importante tranzactii realizandu-se in domeniul bancar, al telecomunicatiilor si energiei. Piata va continua sa creasca in urmatorii doi-cinci ani pentru a atinge nivelul vest-european de pana la 10% din PIB, potrivit lui Krzystof Rozen, din cadrul diviziei din Varsovia a KPMG. KPMG a oferit consultanta Penta in cazul tranzactiei incheiate cu Zabka.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...