Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Un grup britanic cumpara 2.400 de magazine in polonia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Fondul britanic de investitii Mid Europa Partners a achizitionat Zabka Polska, cel mai mare lant de magazine de proximitate din Polonia, detinut de Penta Investments, seria fuziunilor si achizitiilor de pe piata poloneza continuand dupa un an 2010 record, scrie Bloomberg, citat de zf.ro.

Anul trecut, Penta a vandut 128 magazine de proximitate Zabka si Koruna in Cehia pentru 1,02 miliarde de coroane (57,5 milioane de dolari) catre Tesco Plc, cel mai mare retailer britanic, in luna decembrie.

Mid Europa va plati Penta Investments 400 de milioane de euro pentru lantul de 2.400 de magazine. Zabka a inregistrat EBITDA in valoare de 121,5 milioane de zloti (42 milioane $) pe fondul unor vanzari de 2,54 miliarde de zloti anul trecut. Mid Europa intrevede „oportunitati solide de crestere in sectorul polonez de retail”, a declarat Matthew Strassberg, partener in cadrul fondului.

In Polonia, fuziunile si achizitiile au inregistrat o crestere de patru ori pana la 20,3 miliarde de dolari anul trecut, cele mai importante tranzactii realizandu-se in domeniul bancar, al telecomunicatiilor si energiei. Piata va continua sa creasca in urmatorii doi-cinci ani pentru a atinge nivelul vest-european de pana la 10% din PIB, potrivit lui Krzystof Rozen, din cadrul diviziei din Varsovia a KPMG. KPMG a oferit consultanta Penta in cazul tranzactiei incheiate cu Zabka.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...