Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Un nou brand de produse tradiționale: Conacul Boierului

Autor: Meat MIlkvineri, 21 februarie, 2014

Din Constantin, proprietarul magazinului Conacul Boierului, a cochetat cu conceptul de marca privata inca de cand in Romania retailul modern facea primii pasi. Pe lista lucrurilor „de facut” a avut intotdeauna si dorinta de a deschide un magazin. Asa a aparut Conacul Boierului care ste, atat un magazin, cat si un nou brand de produse traditionale.

„Mi se parea o continuare naturala a dezvoltarii, mai ales ca acopeream si componenta aceasta de distributie”. A vazut o oportunitate intr-un nou fenomen, remarcat printre prieteni si cunostinte: tot mai multi cautau activ produse traditionale, se reintorceau la gusturile copilariei.” a declarat Din Constantin, pentru Magazin Progresiv.

La nivel de sortimentatie, productia, dar si desfacerea, se bazeaza pe specialitati din carne, preparate traditionale, branzeturi, produse de panificatie preparate in cuptor pe vatra, prajituri de casa specifice Ardealului, compot, sirop si dulceata, muraturi, ceaiuri naturale din plante, palinca si vin etc. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...