Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ungaria: industria carnii trece printr-o perioada grea

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Sectorul industriei carnii intampina dificultati serioase din cauza scaderii cererii si a lipsei de investitii cauzate de criza financiara globala.
Presedintele Asociatiei Producatorilor de carne, Tamas Eder, a anuntat saptamana trecuta ca procesatorii vor fi nevoiti sa taie din costurile de productie daca vor sa supravietuiasca.

Vanzarile de carne pe retail sunt in scadere cu 2 – 3% in 2008 iar consumul a scazut cu 1,5 –2 % in comparatie cu aceeasi perioada a anului 2007.

Conform Asociatiei, ai carei membrii sunt responsabili pentru 70% din totalul carnii de porc si 90% din carnea de vita procesata in Ungaria, va urma o alta scadere a consumului in acest an. Mai mult, surplusul de productie nu va putea fi redirectionat catre export. Procesatorii infrunta deasemnea dificultati in a accesa imprumuturi noi, a subliniat Tamas Eder.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...