Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Unilever food solutions se relanseaza prin publicarea unui raport global al industriei gastronomice

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Unilever Food Solutions (UFS) isi lanseaza noul brand impreuna cu un raport mondial al industriei gastronomice. Raportul Global Privind Meniurile a cercetat in profunzime opiniile consumatorilor cu privire la servirea mesei in oras si a identificat o serie de aspecte problematice care exista in sectorul solutiilor gastronomice.

Revigorarea brandului Unilever Food Solutions reflecta noua sa directie. UFS devine consilierul clientilor sai, inspirandu-i atat sa creeze meniuri sanatoase si creative, cat si sa eficientizeze procesele operationale din bucatarie.

Prin colaborarea cu bucatari si furnizori de catering din 74 de tari, Unilever Food Solutions a reusit sa gaseasca echilibrul intre principalele nevoi ale operatorilor: sa si impresioneze clientii si sa aiba un business profitabil, rezolvand in acelasi timp toate nevoile identificate de consumatori, referitoare la preparatele din meniuri.

Prima editie a raportului global, intitulata Ce contine mancarea dumneavoastra?, a identificat cea mai importanta nevoie a bucatarilor si operatorilor, dar si a intregii industrii gastronomice: transparenta informatiilor despre mancare. Cercetarea arata ca 9 din 10 consumatori cer mai multe detalii despre mancare atunci cand iau masa in oras, referitor la aspecte precum componenta, sursa ingredientelor si siguranta preparatelor.

Unilever Food Solutions (UFS), divizia specializata de solutii gastronomice a companiei Unilever, se adreseaza bucatarilor din 74 de tari, oferind ingrediente si servicii profesionale. Ingredientele pot salva timp pretios in bucatarie, fara sa compromita gustul si calitatea preparatelor. Portofoliul din Romania cuprinde cateva dintre cele mai cunoscute branduri globale, precum Knorr, Lipton si Hellmanns.

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...

TransCOOL FORUM va avea loc în 28 septembrie 2018, ora 13:00, la Romexpo
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Jucatori importanti de pe lantul de aprovizionare si desfacere al produselor perisabile se intalnesc vineri, 28 septembrie, la Romexpo, ora 13.00, in cadrul FORUMULUI TransCOOL – transport si depozitare „frig”, eveniment conex din bogata agenda TransLogistica EXPO.   Subiectele propuse, desi nu neaparat noi, incita la...