Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vanzarile angst au crescut cu 12% in primul trimestru

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile Angst au crescut in primele trei luni din 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cu 12%, la circa 13 mil. euro, a declarat vicepresedintele grupului de firme din industria preparatelor de carne, Stefan Padure.

Angst achizitioneaza 30% din materia prima din Romania, restul fiind importata din Australia (carne de oaie), Brazilia si Argentina (carne de vita). In prezent, grupul are 765 de angajati. „Nu am facut disponibilizari si nici nu intentionam. Dimpotriva, cum noi planuim sa ne extindem, o sa avem nevoie de forta de munca”, a afirmat vicepresedintele Angst.

In 2009, compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de 11%, de la 62 milioane euro la 69 milioane euro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...