Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vânzările firmei Hilton Food Group au scăzut

Autor: Aura Alexa Ioanvineri, 27 martie, 2015

Hilton Food Group a anunţat o scădere de 2,3% a vânzărilor, din cauza preţurilor mai mici la carne şi a „tarifelor nefavorabile” de schimb valutar, pe parcursul întregului an 2014.

 

Bossul firmei, Robert Watson a susţinut că despre progrese se poate vorbi în ceea ce priveşte sprijinirea strategiei de creştere în viitor, inclusiv în Marea Britanie şi extinderea capacităţii cât şi dezvoltarea societăţii sale mixte, împreună cu Woolworths Lmt. din Australia. „Nivelul ridicat al investiţiilor realizate în unităţile noastre de ambalare de carne, la nivelul anului 2014, a fost esenţial pentru a facilita creşterea economică viitoare planificată a grupului”, a susţinut Watson.

„Vom continua să căutăm oportunităţi disponibile pentru a extinde progresiv şi profitabil amploarea şi sfera de aplicare a operaţiunilor noastre, folosind un model de afaceri elastic, relevant şi transferabil la nivel internaţional.” Hilton Food Group a terminat anul fiscal 2014 cu o cifră de afaceri de 21,3 M lire sterline şi a început producţia cu Woolworths Lmt. în Melbourne, în al treilea trimestru al anului trecut.

 

Pentru anul acesta, firma intenţionează să finalizeze construcţia unui nou site de procesare carne crudă în Victoria, Australia, în cel de-al treilea trimestrul al anului 2015. Profitul operaţional al firmei a crescut de la 25,8 Mire sterline, la 26,1 M lire sterline, în ciuda nivelului crescut al costurilor de finanţare din Marea Britanie”, a mai spus Watson. Preşedintele de onoare al Hilton Food Group, Sir David Naish, a declarat că strategia firmei a fost concepută special pentru a sprijini brandurile clienţilor şi a obţine o creştere atractivă pentru acţionari. În prezent,firma lucrează cu 6 site-uri europene din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Ţările de Jos, Polonia şi Danemarca.

Fonterra introduce Prețul fix al laptelui, ca instrument financiar
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 19 decembrie 2018

Fonterra a anunțat că va introduce un nou instrument financiar, pentru a ajuta fermierii să câștige mai multă siguranță în primirea plăților pentru lapte, pentru sezonul respectiv.   În acest sens, cooperativa din Noua Zeelandă a afirmat că noul instrument cu preț fix pentru lapte poate ajuta cu bugetarea, planificarea...

IFCN Dairy Research Network: În 2019, prețul laptelui în UE va crește considerabil
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 24 octombrie 2018

IFCN Dairy Research Network a dat publicității Raportul 2018, care vizează producția de lapte la nivel global și pentru fiecare țară în parte,  analizând productivitatea și prețurile fermelor. Din păcate, la fel cum constata și Rabobenk într-o analiză similară, România nu figurează în analiză, ”din cauza lipsei de...