Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vara, consumul e centrat pe produse destinate grătarului

Autor: Maria Demetriadluni, 4 iulie, 2016

Vara, consumul se centrează pe produsele de grătar. „În sezonul cald se înregistrează o creștere generală a consumului de carne de pasăre, chiar dacă o mare parte dintre consumatori rămân fideli produselor clasice. Cu toate acestea, categoria de produse destinate grătarului a crescut foarte mult în ultimii ani”, a declarat Theodora Popa, director al companiei Transavia, citată de Progresiv.

 

De asemenea, un argument în plus care susține interesul în creștere al românilor pentru produsele dedicate grătarului sunt și rezultatele obținute de acestea în sezonul cald – în cazul Transavia fiind vorba despre un procent de 5% din total vânzări, iar pentru Agricola ponderea produselor de grătar din totalul vânzărilor de carne proaspătă ajungând la 15%.

 

De cealaltă parte, dacă ne referim la producătorii de carne și preparate din carne de porc, compania Kosarom a înregistrat în sezonul cald al anului trecut o creștere de 165% a vânzărilor, comparativ cu restul anului, în condițiile în care produsele dedicate grătarului dețin o pondere de aproximativ 20%. În ceea ce privește tipurile de produse preferate, „micii sunt în top, fiind urmați imediat de cârnăciorii proaspeți, acest lucru fiind confirmat atât de consumul cât și de vânzări, cât și prin cercetările de piață pe care le efectuăm”, precizează Codruț Peruc, Regional Sales Manager la Kosarom, citat de Progresiv.

 

De altfel, și datele firmei de cercetare RetailZoom, care monitorizează consumul și vânzările în rețelele internaționale de retail, marchează micii ca fiind în top trei produse în funcție de cota de piață în volum (4,2% din carnea proaspătă vrac la caserolă sau la vitrina asistată). În plus. aceștia au înregistrat o creștere de aproximativ 10% în perioada martie 2015 – aprilie 2016 față de martie 2014 – aprilie 2015.

România, ca o țară de vânzare
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 20 septembrie 2017

”Investițiile în sectorul alimentar din România reprezintă o oportunitate pentru companiile străine, datorită resurselor naturale disponibile, a numărului mare de consumatori și al statutului acestei țări. Agricultura, prelucrarea produselor alimentare și marketingul se caracterizează prin procente diferite de investiții străine....

Financial times: De ce a ajuns prețul untului la un nivel record?
Autor: Nora Marin  /   joi, 7 septembrie 2017

Un deficit de aprovizionare combinat cu cererea crescândă au readus prețurile cu ridicata ale untului la un nivel record, se afirmă într-o analiză publicată în ediția de ieri a unuia dintre cele mai prestigioase instituții de presă din lume, Financial Times, semn că problema untului este globală și că naște temeri pe plan mondial....