Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vara, consumul e centrat pe produse destinate grătarului

Autor: Maria Demetriadluni, 4 iulie, 2016

Vara, consumul se centrează pe produsele de grătar. „În sezonul cald se înregistrează o creștere generală a consumului de carne de pasăre, chiar dacă o mare parte dintre consumatori rămân fideli produselor clasice. Cu toate acestea, categoria de produse destinate grătarului a crescut foarte mult în ultimii ani”, a declarat Theodora Popa, director al companiei Transavia, citată de Progresiv.

 

De asemenea, un argument în plus care susține interesul în creștere al românilor pentru produsele dedicate grătarului sunt și rezultatele obținute de acestea în sezonul cald – în cazul Transavia fiind vorba despre un procent de 5% din total vânzări, iar pentru Agricola ponderea produselor de grătar din totalul vânzărilor de carne proaspătă ajungând la 15%.

 

De cealaltă parte, dacă ne referim la producătorii de carne și preparate din carne de porc, compania Kosarom a înregistrat în sezonul cald al anului trecut o creștere de 165% a vânzărilor, comparativ cu restul anului, în condițiile în care produsele dedicate grătarului dețin o pondere de aproximativ 20%. În ceea ce privește tipurile de produse preferate, „micii sunt în top, fiind urmați imediat de cârnăciorii proaspeți, acest lucru fiind confirmat atât de consumul cât și de vânzări, cât și prin cercetările de piață pe care le efectuăm”, precizează Codruț Peruc, Regional Sales Manager la Kosarom, citat de Progresiv.

 

De altfel, și datele firmei de cercetare RetailZoom, care monitorizează consumul și vânzările în rețelele internaționale de retail, marchează micii ca fiind în top trei produse în funcție de cota de piață în volum (4,2% din carnea proaspătă vrac la caserolă sau la vitrina asistată). În plus. aceștia au înregistrat o creștere de aproximativ 10% în perioada martie 2015 – aprilie 2016 față de martie 2014 – aprilie 2015.

FAO: Mai mult lapte, comerț internațional în creștere
Autor: meatmilk  /   joi, 30 august 2018

Potrivit unui comunicat primit de redacția Meat.Milk, producția mondială de lapte în 2018 se estimează că va crește, beneficiind de randamentele așteptate mai mari și numărul de efective de lapte stabile, susținute de vremea favorabilă și marjele de producție îmbunătățite.   Acest lucru este în conformitate cu...

GfK: În România, încrederea consumatorilor a scăzut cu 37,6 %!
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 februarie 2018

(Comunicat) La finalul anului 2017, încrederea consumatorilor în economiile din Europa a continuat să crească ușor. În decembrie, indicele climatului de consum calculat de GfK pentru cele 28 de state din UE a atins valoarea de 21,1 puncte - cea mai ridicată din ultimii 10 ani. La finalul trimestrului al treilea, această valoare era încă...