Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vascar își extinde rețeaua de magazine din București

Autor: Maria Demetriadvineri, 8 aprilie, 2016

Producătorul vasluian de mezeluri, pate şi mâncare la conservă Vascar a ajuns anul trecut la afaceri de 61,2 mil. lei, în creştere cu 3% faţă de anul trecut, puţin sub estimările din noiembrie 2015 preconizate de Vlad Ciu­burciu, directorul de marketing al companiei şi fiul Gabrielei Ciuburciu, fondatoarea afacerii.

 

Compania deţinută în prezent de familia Ciuburciu a fost mereu pe profit din 2010 până astăzi, motiv pentru care vrea să îşi continue expansiunea în Bucu­reşti. Astfel, mezelurile şi con­servele din gama „Moldova în Bucate“ vor fi listate în peste 200 de magazine de proximitate din Capitală, în primele patru luni ale anului 2016. „Până la finalul anu­lui ne propunem să fim prezenţi în aproximativ 500 de magazine repre­zentative la nivelul Capitalei. Am selectat atent portofoliul de produse ce va fi distribuit în Bu­cureşti pe baza unor cercetări de piaţă care au luat în considerare atât specificul consumatorului, cât şi nevoile retailerilor“, a mai spus Vlad Ciuburciu.

 

Potrivit reprezentanţilor com­paniei, Vascar a înregistrat la finalul anului 2015 o cotă de piaţă de 3% în categoria mezelurilor, 4% în categoria pateu şi 6,4% în categoria de mâncare şi carne la conservă.

Principalii competitori ai companiei Vascar sunt Cris-Tim, Agricola, Caroli, Unicarm sau Scandia Food, unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor din carne, companii care şi-au majorat afacerile anul trecut în mare parte datorită reducerii  TVA la ali­mente de la 24% la 9%, măsură care a ajutat întreaga industrie să-şi menţină sau să-şi crească vân­zările.

 

Compania Vascar a fost înfiinţată în 1984 la Vaslui şi produce preparate „marcă pro­prie“ pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image şi Lidl. Producătorul are peste 300 de angajaţi, o fabrică de procesare şi 20 de magazine pro­prii în regiunea Moldovei, informează Ziarul financiar.

CSB câştigă medalia de argint la International FoodTec Award
Autor: meatmilk  /   luni, 7 mai 2018

(Comunicat) CSB a fost distinsă cu argint la International FoodTec Award pentru o soluţie inovatoare la producătorul olandez de carne ProMessa. S-a reuşit automatizarea sistemului intralogistic şi a lanţului de aprovizionare, crescând vizibil prospeţimea, eficienţa şi randamentul.   Prin acest premiu, comitetul internaţional...

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...