Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vaslui: afacere profitabila de milioane de euro din carnea de pui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Familia Safir din Vaslui face 20 mil. euro pe an din afacerile cu carne de pui, un business inceput imediat dupa 1990 cu o moara de cereale si o ferma, relateaza Ziarul Financiar.

Acum compania este unul dintre cei mai puternici producatori de carne de pasare din Moldova, producatorul ajungand sa lupte pentru cota de piata cu jucatori precum Transavia Alba Iulia sau Agricola International Bacau.

„Am cumparat in 1994 o fosta ferma de oi de la Miclesti, langa Vaslui si de aici a inceput cresterea. Achizitia a fost facuta pe credite, de fapt cam tot pana acum a fost cu bani de la banca pentru ca tata, Ghiorghi Safir, a plecat de la fostul lui loc de munca doar cu salariul de pe ultima luna”, isi aminteste George Safir, directorul executiv al producatorului Safir Vaslui, despre inceputurile in antreprenoriat ale familiei sale.

Afacerea familiei Safir a prins avans la mijlocul anilor 2000, dezvoltarea businessului fiind sustinuta prin investitiile derulate cu ajutorul banilor europeni. Achizitiile de unitati de procesare sau ferme de pasari au fost un alt motor de crestere.
Asa a ajuns Safir Vaslui sa vanda carne de pui de 21,7 milioane de euro la sfarsitul anului trecut.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Vaslui: afacere profitabila de milioane de euro din carnea de pui

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Familia Safir, din Vaslui, face 20 de milioane de euro pe an din afacerile cu carne de pui, un business inceput imediat dupa 1990 cu o moara de cereale si o ferma, relateaza Ziarul Financiar. Acum compania este unul dintre cei mai puternici producatori de carne de pasare din Moldova, producatorul ajungand sa lupte pentru cota de piata cu jucatori precum Transavia Alba Iulia sau Agricola International Bacau.

„Am cumparat in 1994 o fosta ferma de oi de la Miclesti, langa Vaslui, si de aici a inceput cresterea. Achizitia a fost facuta pe credite, de fapt cam tot pana acum a fost cu bani de la banca pentru ca tata, Ghiorghi Safir, a plecat de la fostul lui loc de munca doar cu salariul de pe ultima luna”, isi aminteste George Safir, directorul executiv al producatorului Safir Vaslui, despre inceputurile in antreprenoriat ale familiei sale. Afacerea familiei Safir a prins avans la mijlocul anilor 2000, dezvoltarea businessului fiind sustinuta prin investitiile derulate cu ajutorul banilor europeni. Achizitiile de unitati de procesare sau ferme de pasari au fost un alt motor de crestere. Asa a ajuns Safir Vaslui sa vanda carne de pui de 21,7 milioane de euro la sfarsitul anului trecut.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...