Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vilsack a anuntat implementarea legii cool

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Secretarul pentru Agricultura Tom Vilsack a anuntat ca forma finala a legii pentru etichetarea produselor in functie de tara de provenienta (Country of Origin Labeling ) va putea fi implementata din 16 martie.

Oficialul a precizat ca sustine implementarea acestei legi, considerand-o un pas important in incercarea de a furniza consumatorilor informatii in plus despre produsele pe care le consuma. Acesta a declarat ca implemnetarea legii va fi urmarita atent. Etichetarea cu tara de provenineta se va aplica pentru produsele din carne de vita, porc, miel, capra si pui, peste si scoici, fie crescute in pescarii, fie din apele publice, legume proaspete sau congelate, alune si alte soiuri de nuci. Potrivit legii, etichetarea trebuie facuta de retaileri.

Bell: Venituri in crestere cu 18,5%

Procesatorul elvetian de carne de porc Bell a raportat o crestere a profitului net de 4,4% in 2008, ajungand pana la valoarea de 39,8 milioane de euro. De asemenea, compania a inregistrat in aceeasi perioada o crestere de 18,5% a veniturilor operationale, pana la 202 milioane de euro. Vanzarile catre consumatorul final au crescut cu 88 milioane de euro. Aproximativ 61 de milioane de euro au reprezentat o crestere prin achizitii, dupa ce compania a cumparat anul trecut grupurile Polette in Franta si Yimbo si Abrahamin in Germania. Compania se asteapta la un 2009 dificil, cand consumatorul va reduce cheltuielile, iar competitia pe retail se va intensifica. Bell se va concentra anul acesta pe consolidarea activitatilor de baza.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...