Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna decembrie

Autor: meatmilkjoi, 10 ianuarie, 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna decembrie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori:

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in.

 

Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Autor: meatmilk  /   vineri, 17 mai 2019

(Comunicat) Grupul Cris-Tim este primul producător de mezeluri din România care a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al Asociației Societăților Europene de Celiachie.   Mai mult de jumătate dintre produsele aparținând brandurilor Cris-Tim,...

Produsele „Fomică?” se diferențiază prin 100% carne de pui natural
Autor: meatmilk  /   joi, 4 aprilie 2019

(Comunicat) Satisfacerea cerințelor consumatorilor și comercianților aflați într-o permanentă căutare de preparate și semipreparate autohtone de calitate, proaspete, menite să ușureze sarcinile, câștigând astfel timp, reprezintă principalul pilon al dezvoltării gamei de produse românești „Fomică?”.   Special pentru...