Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna mai

Autor: meatmilkluni, 10 iunie, 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna mai 2019. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

  

Indicatori:

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori.

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in

 

ANZM a autorizat noi lactate drept ”Produse montane”
Autor: meatmilk  /   luni, 26 august 2019

(Comunicat MADR) Agenția Națională a Zonei Montane (ANZM) a acordat unui operator economic din județul Harghita, dreptul de utilizare a mențiunii de calitate facultative „produs montan”, pentru un număr de 14 produse.   Astfel, în data de 20.08.2019, SC BOMILACT MĂDĂRAȘ SRL a primit decizia de acordare a dreptului de...

„Fomică?” te așteaptă la Open Camp 2019 cu meniuri delicioase și variate din carne de pui
Autor: meatmilk  /   luni, 15 iulie 2019

(Comunicat) „Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate românești care se remarcă prin sortimenția variată de produse din 100% carne de pui natural condimentată, pregătește pentru toți românii așteptați la Festivalul Open Camp 2019 surprize culinare extrem de savuroase, menite să cucerească poftele tuturor, de la mic, la...