Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna martie

Autor: meatmilkluni, 15 aprilie, 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna martie 2019. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori:

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in

 

Vizibilitatea în on-line a mărcilor de lactate în luna aprilie
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 mai 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna aprilie 2019.      Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...

Comportamentul consumatorului român în 2019
Autor: Nora Marin  /   joi, 9 mai 2019

Schimbarea climatului economic, din vara lui 2018 și până acum, a determinat și schimbarea comportamentului consumatorului român. La aceasta au contrinuit și alți factori care conturează un alt profil, cu totul surprinzător, într-un timp atât de scurt. Însă, modificarea este absolut de înțeles, dacă parcurgem ultimele analize...