Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie

Autor: meatmilkluni, 12 noiembrie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de carne sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in.

 

Studiu PMR: Cum va fi comerţul alimentar românesc peste trei ani?
Autor: meatmilk  /   luni, 22 aprilie 2019

Suntem ultimii din Centrul şi Estul Europei la cheltuielile pentru mâncare!   Potrivit Research Romania Team, România este ultimul dintre statele Est Europene în ceea ce priveşte sumele medii cheltuie pentru alimente, bugetul mediu al românilor fiind aproape la jumătate faţă de cel al cehilor. Următorii trei ani ne vor găsi...

C.E. acționează în forță împotriva taxelor discriminatorii din retailul slovac
Autor: Nora Marin  /   vineri, 19 aprilie 2019

(Comunicat EuroCommerce) Comentând anunțul Comisiei Europene privind o investigație aprofundată a Legii cu privire la impozitul pe profit din Slovacia și o suspendare a aplicării legii, precum și acțiunea în forță a organismului european de încălcare de către această țară a principiilor comerțului liber, directorul general al...