Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vizibilitatea mărcilor de carne în decembrie 2017, în on-line

Autor: meatmilkvineri, 12 ianuarie, 2018

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

 

Datele pentru brandurile din categoria carne și produse din carne sunt prezentate mai jos in 2 slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.

 

Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

GfK: După T3, piața alimentelor ambalate a crescut cu 6,3 %
Autor: meatmilk  /   joi, 14 decembrie 2017

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016.   Comerțul modern domină în continuare piața de FMCG și...

Cum s-a schimbat obiceiul de consum al românilor?
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 14 decembrie 2017

Cum s-a schimbat obiceiul de consum al românilor? La această întrebare a încercat să răspundă Consiliul Concurenței, care a analizat ”Modul de definire a pieţei relevante a retailului alimentar”. În acest sens, instituția amintită mai sus a comandat ”Sondajul privind comportamentul consumatorului și factorii care influențează...