Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna august 2019

Autor: meatmilkvineri, 13 septembrie, 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna august 2019. 

 

Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de lactate sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

Indicatori:

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori.

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in

Unde va plasa Inteligența Artificială comerțul modern?
Autor: Nora Marin  /   joi, 26 septembrie 2019

Inteligența artificială (AI) a devenit, fără îndoială, una dintre cele mai mari afaceri din 2019, iar utilizarea sa în comerțul cu amănuntul este prevăzută să crească, nu doar pentru marii comercianți cu amănuntul, ci și pentru comercianții cu amănuntul de toate formele și dimensiunile din mai multe sectoare, potrivit Craig...

Mintel: Consumul, între hrana reală și ”hrana digitală”
Autor: Nora Marin  /   joi, 12 septembrie 2019

Într-un moment în care „ceea ce este la modă” pare să se schimbe zi de zi, cunoașterea motivațiilor care determină schimbările în comportamentul consumatorilor este crucială. Privind spre ce s-a întâmplat până acum în 2019 și gândind la viitor, putem spune că peisajul de consum va evolua ca niciodată, condus de teme de...