Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna iulie

Autor: meatmilkjoi, 10 august, 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile mărci de lactate din luna iulie, in online si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Top-ul acopera brandurile prezente in online. 

 

Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

Studiu Cargill: Lactatele, mult mai dorite decât produsele alternative
Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 30 martie 2018

Un studiu global efectuat de Cargill asupra preferințelor consumatorilor, si publicat de Dairy Reporter, a constat că cel puțin 67% dintre respondenți preferă net lactatele, în detrimentul substituenților.   Cu toate acesta, jumătate dintre consumatorii care consuma frecvent lactate au încercat și produse alternative, însă...

INSSE: În ianuarie, comerțul cu ridicata a scăzut cu 19,9 %
Autor: meatmilk  /   joi, 22 martie 2018

(Comunicat) Potrivit INSSE, în  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerţul  cu  ridicata  (cu  excepţia  comerţului  cu  autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât şi...