Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna iulie

Autor: meatmilkjoi, 10 august, 2017

Top-ul lunii iulie al celor mai vizibile mărci de lactate din luna iulie, in online si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Top-ul acopera brandurile prezente in online. 

 

Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in două slide-uri, pentru fiecare indicator.

 

INDICATORI

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie.
Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

au dat like la pagina, au postat de wall-ul paginii, au dat like la o postare, au comentat la o postare, au dat share la o postare, au raspuns la o intrebare, au raspuns la o invitatie la un eveniment, au mentionat pagina intr-o postare, au tag-uit pagina intr-o poza, au dat check-in intr-o locatie, au dat share la o oferta disponibila pentru check-in, au dat like la o oferta disponibila pentru check-in, au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

 

GfK: Retailul românesc crește peste media europeană
Autor: meatmilk  /   miercuri, 21 iunie 2017

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2017. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația,...

Top-ul vizibilității mărcilor de lactate la finalul lunii mai
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 iunie 2017

Top-ul lunii mai al celor mai vizibile marci de lactate in online si pe Facebook, facut public de Iqads, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Top-ul acopera brandurile prezente in online, iar datele pentru marcile din categoria lactate &...