Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vlad Ardeleanu, la șefia Directiei de Dezvoltare-Carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 23 octombrie, 2013

Fostul Director Comercial al Carrefour Romania, Vlad Ardeleanu, a fost numit Director Formate de Crestere si Noi Directii de Dezvoltare in cadrul companiei, incepand cu luna octombrie.Divizia noua creata in cadrul companiei va reuni Comertul de Proximitate in sistem de Franciza, Comertul Online, Serviciile Financiare Comerciale si Alte Formate aflate in dezvoltare.

„Vlad Ardeleanu a fost Director Comercial Carrefour Romania timp de doi ani si jumatate, alaturandu-se echipei Carrefour Romania in 2009, in calitate de Director Carrefour Property. Inainte de a face parte din echipa Carrefour Romania, in perioada anilor 2005-2008, Vlad Ardeleanu a ocupat functiile de Director Financiar si apoi Managing Director Ozone Laboratories atat in Romania, cat si in Polonia, facilitand expansiunea operatiunilor in Ungaria, Polonia, Bulgaria si Slovacia, noteaza Magazinul Progresiv.

Vlad este, de asemenea, unul dintre fondatorii Artima – cel mai mare lant de supermarketuri din zona de vest a tarii, preluat in 2008 de catre Carrefour, unde a ocupat, intre 2001 si 2005, pozitia de director financiar al companiei”, se arata intr-un comunicat al Carrefour. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...