Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Wendy raporteaza scaderea vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Globalmeatnews.com) Reteaua de magazine de burgeri si produse din carne Wendy a raportat o usoara scadere a vanzarilor in magazinele proprii in ultimul trimestru din 2012,

inregistrand o scadere a vanzarilor pe intreg anul cu 1,6%, cu toate ca cele 5,4 milioane de dolari din taxe si cresterea investitiilor au dus la un venit net al companiei de 22,4 milioane de dolari in ultima parte a anului 2012.

Castigurile companiei au crescut cu 2,4% la 629,9 milioane de dolari, fata de 615 milioane de dolari pentru aceeasi perioada a lui 2011.

Comentand rezultatele, presedintele si CEO-ul companiei, Emil Brolick, a declarat: Suntem foarte incantati de progresul facut in 2012, datorita transformarii brandului noastru Image Activation si pozitionarea brandului care a prins priza la consumatori.

Vanzarile din magazinele proprii din America de Nord in 2012 au crescut la 1,6% si am inregistrat o medie a vanzarilor anuale record in restaurantele proprii de 1,48 milioane dolari sunt dovada ca initiativele noastre de crestere incep sa functioneze.

Planurile companiei includ dezvoltarea a 25 restaurante proprii noi in America de Nord si 60 de francize internationale si restaurante joint-venture.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...