Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Wessling România va participa la Meat & Milk 2016

Autor: Meat MIlkvineri, 18 martie, 2016

Wessling România a confirmat participarea la Meat & Milk 2016, evenimentul urmând să se desășoare în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.

 

Grupul de firme Wessling activează în 30 de orașe din Europa, precum și în China, oferind clienților săi numeroase servicii și oportunități și oferind susținere pentru activitățile de export, inclusiv soluții de ambalare la cele mai înalte standarde de calitate, garantând pe deplin menținerea produselor la temperaturi optime în timpul transportului, până la destinație, precum și facilități logistice.

 

La rândul său, Wessling România, care detine laboratoare in Bucuresi si Tg. Mures, activează încluziv în domeniul siguranței alimentare, punând la dispoziția clienților servicii de investigații microbiologice și fizico chimice pentru alimente și furaje, Pesticide, Metale grele, Dioxine, PCB, Antibiotice, Aflatoxine, teste de sanitație, teste de migrație etc.

 

Detalii despre activitatea Wessling România, pe ro.wessling-group.com.

Detalii despre organizarea evenimentului, pe meat-milk.ro sau la tel: 021.223.25.21.

FIC: România nu mai este competitivă ca mediu de afaceri
Autor: meatmilk  /   joi, 27 septembrie 2018

(Comunicat FIC) Cele mai recente rezultate ale indicelui percepției membrilor Consiliului Investitorilor Străini (FIC) despre mediul de afaceri (realizat în septembrie 2018) aduc câteva noutăți legate de piața muncii și de fiscalitate.   În același timp, în rândul membrilor FIC persistă dihotomia dintre așteptările...

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...