Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Wolmart se mentine lider mondial la vanzarile de carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit FoodProductionDaily, gigantul american al retailului, Wolmart, se mentine lider mondial in vanzarea carnii si a preparatelor din carne, dupa ce, in trimestrul doi al acestui an a inregistrat un total al vanzarilor, la nivel mondial, la aceste sortimente de 113,5 miliarde de dolari

Valoarea vanzarilor reprezinta o crestere de 4, 5 %, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mike Duke, Presedinte al companiei, a declarat ca acest puternic salt in Q2 este peste asteptari, dar nu ne mira, ele fiind inregistrate pentru cele doua firme ale trustului, Wolmart US si Sam’s Club. Duke a mai adaugat ca incasarile record au fost posibile datorita maririi productivitatii, a reducerii costurilor de depozitare dar si a investitilor in produse cu preturi foarte mici, pentru consumatori.

Tot presedintele trustului Wolmart a anuntat si o crestere a profitabilitatii pentru zona externa de operatiuni, ea fiind cu 6,4 mai mare fata de perioada similara a anului trecut, cresterile fiind sustinute, in primul rand, de afacerile din Mexic si Canada.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Wolmart se mentine lider mondial la vanzarile de carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit FoodProductionDaily, gigantul american al retailului, Wolmart, se mentine lider mondial in vanzarea carnii si a preparatelor din carne, dupa ce, in trimestrul doi al acestui an a inregistrat un total al vanzarilor, la nivel mondial, la aceste sortimente de 113,5 miliarde de dolari Valoarea vanzarilor reprezinta o crestere de 4,5 %, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mike Duke, Presedinte al companiei, a declarat ca acest puternic salt in Q2 este peste asteptari, dar nu ne mira, ele fiind inregistrate pentru cele doua firme ale trustului, Wolmart US si Sam’s Club. Duke a mai adaugat ca incasarile record au fost posibile datorita maririi productivitatii, a reducerii costurilor de depozitare dar si a investitilor in produse cu preturi foarte mici, pentru consumatori.

Tot presedintele trustului Wolmart a anuntat si o crestere a profitabilitatii pentru zona externa de operatiuni, ea fiind cu 6,4 mai mare fata de perioada similara a anului trecut, cresterile fiind sustinute, in primul rand, de afacerile din Mexic si Canada.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...