Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

World Retail Congress: „Pentru piață, politicile populiste sunt total greșite”

Autor: Nora Marinjoi, 23 mai, 2019

(Comunicat) Recent, la Amsterdam a avut loc Congresul Mondial al Comerțului, care a reunit la lucrări cele mai mari rețele de retail din lume și elita mondială a comerțului.

 

În cuvântul său, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a declarat: „În următorii cinci ani, noul Parlament și Comisia Europeană vor trebui să abordeze multiple provocări, atât externe, cât și interne, pentru Europa. La nivel global și în multe dintre piețele noastre, vedem o creștere îngrijorătoare a protecționismului.

 

Populiștii oferă soluții simple dar greșite la probleme complexe și riscă bunăstarea oamenilor pe care ei pretind că îi reprezintă. Sectorul comerțului cu amănuntul și cu ridicata reprezintă un factor important în construirea Europei pentru generația următoare, dar este vulnerabil față de mișcările economice și politice nefavorabile. Acest lucru este valabil în special când ne confruntăm cu toate schimbările fundamentale în modelele de afaceri, în modul de achiziție al consumatorilor, în relațiile dintre lanțul de aprovizionare și în peisajul competitiv condus de tehnologia digitală și schimbarea mentalității consumatorilor .

 

Comercianții cu amănuntul, comercianții cu ridicata, importatorii și exportatorii se bazează pe bunuri și servicii care se deplasează liber în Europa și în lume. În Europa, piața unică este instrumentul nostru cel mai eficient pentru creștere economică și locuri de muncă, dar este totuși lovită de politicile populiste. Sistemul comercial internațional, care a adus atâtea prosperități lumii în ultimii 70 de ani, este subminat de aceleași abordări protecționiste.

 

Verschueren a adăugat: „Războaiele comerciale sunt distructive și dăunează economiilor și indivizilor. Ca sector, trebuie să comunicăm publicului larg beneficiile piețelor deschise și ale comerțului liber, atât în ​​Europa, cât și la nivel global. Aceasta înseamnă păstrarea și construirea unui sistem echitabil și echilibrat care să permită țărilor din întreaga lume să facă comerț pe punctele lor forte într-un mod care să fie în beneficiul tuturor”.

 

Directorul general al EuroCommerce a vorbit în cadrul unei sesiuni cu liderii asociațiilor internaționale de comerț cu amănuntul din China și SUA cu privire la modul în care să se asigure că vocea comerțului cu amănuntul este puternică și clară în promovarea abordărilor la nivel național, european și global necesare politici. Verschueren a comentat:

 

„Avem nevoie de o voce clară a comerțului cu amănuntul în întreaga lume pentru a combate politicile protecționiste cu vedere redusă. Politicienii cer din ce în ce mai mult comercianților cu amănuntul să vorbească în beneficiul pe care îl aduc societăților. mai mult pe ei înșiși, colectiv prin asociațiile noastre și individual ca lideri de companie „.

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 iulie 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele limitrofe.   Pentru a doua oară în acest an,Bringo și-a extins aria de livrare, ca urmare a reacțiilor pozitive și a solicitărilor primite de...

Advertising Forecast 2021: Digitalul va depăși 50 % din piața mondială de publicitate
Autor: meatmilk  /   joi, 18 iulie 2019

(Comunicat) În 2021, publicitatea în mediul digital va reprezenta 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, înregistrând o creștere semnificativă față de procentul de 47% estimat în 2019, arată studiul agenției de media Zenith, Advertising Expenditure Forecast.   Social media va avea o importanță...