Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Zece tendințe alimentare ale anului 2019

Autor: Maria Demetriadvineri, 30 noiembrie, 2018

Top-ul celor mai importante 10 tendințe a fost așteptat cu entuziasm de către industria alimentară mondială, deoarece acesta oferă o indicație a inovațiilor și evoluțiilor pentru anul viitor. Iar, Innova Market Insight prezice că 2019 va fi anul „consumatorului aventuros”, acela în funcție de care se vor regla și celelalte tendințe.

 

„Consumatorii se mută din zonele lor de confort pentru a explora arome mai îndrăznețe și experiențe multisenzoriale despre alimente. Se pune accentul pe livrarea senzorială sporită, adesea combinată cu un element neașteptat „, afirmă cercetarea Innova. Exemplele prezentate în webinarul său online vin chiar cu provocarea: „Cât de departe îndrăzniți să mergeți?”

 

Sănătatea și recursul ecologic vor constitui, de asemenea, priorități pentru consumatori, în 2019, dar studiul realizat de Innova a arătat că 63% dintre milenieni înlocuiesc mesele cu gustările, deoarece, „sunt prea ocupați”.

 

Așadar, „Snacking-ul nu va mai fi o opțiune suplimentară, ci un comportament definitiv” prezice Innova, care adaugă: „Este un obiectiv central al inovării în toate categoriile de alimente și băuturi, cu o creștere medie de 10% a lansărilor globale de de gustări, mult peste creșterile din ultimii cinci ani”.

 

Revenind la comportamentul ”consumatorului aventuros”, acesta este argumentat de faptul că,  lumea conectată a determinat consumatorii de toate vârstele să dobândească multe cunoștințe despre alte culturi, contribuind la creșterea cu 35% a dorinței de diversificare a alimentației, iar concluzia a fost trasă după ce s-au comparat datele din acest an cu cele din 2016 și 2017. Pornind de la ele, Innova Market Insights a stabilit cele zece tendințe ale anului 2019. Acestea sunt:

 

  1. Discovery, consumatorul aventuros: Industria alimentară și a băuturilor se va concentra din ce în ce mai mult pe satisfacerea consumatorului aventuros,care dorește să încerce noi gusturi, noi arome, noi texturi.
  2. Regatul vegetal în expansiune: Piața alimentelor vegetale nu va prezenta semne de încetinire.
  3. Alternative pentru toți: Pe măsură ce mai mulți consumatori acordă atenție sănătății și sustenabilității, alimentele și ingredientele alternative vor fi pe creștere.
  4. Apelul verde: Industria alimentară se va angaja din ce în ce mai mult să răspundă așteptărilor clienților în legătură cu durabilitatea.
  5. Snacking-ul, ocazia definitivă: Pentru majoritatea consumatorilor, snacking-ul face parte din viața de zi cu zi și va crește în preferințele consumatorilor.

 

Celelalte tendințe de top sunt: ​​6. Mâncare pentru mine-posibilitatea de personalizare 7. Noi fibre; 8. Mă simt bine-creșterea preocupării pentru sănătate și wellness; 9. Șansa celor mici-Firmele cu ofertă flexibilă, de nișă, vor câștiga în pondere; 10. Conectat la farfurie: plăcerea de a mânca.

Inovație: Activia, iaurt de băut cu semințe de in și mix de fructe
Autor: meatmilk  /   luni, 27 august 2018

(Comunicat) Consumatorii au devenit tot mai preocupați de o alimentație echilibrată și au început să includă în meniul lor ingrediente simple, dar care să le ofere aportul de nutrienți necesar pentru organism. Unele dintre cele mai recomandate ingrediente care conțin o mulțime de substanțe hrănitoare sunt semințele. Introduse în...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...